Klachtenprocedure
De medewerkers van Avance Zorg doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat iemand niet tevreden is. Het is belangrijk dat u uw onvrede uit, dat komt onze zorgverlening alleen maar ten goede.
Wat kunt u doen?
U kunt uw vraag, klacht of ongenoegen het beste kwijt bij de bron, namelijk de zorgverlener. Bent u van mening dat uw vraag, klacht of ongenoegen na dit gesprek niet adequaat is opgepakt en/ of afgehandeld, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken aan de directie. Ook kunt u uiteraard telefonisch contact opnemen met ons.
Wij streven ernaar om u binnen twee weken antwoord te geven om vervolgens met u tot een oplossing te komen. Bij dringende klachten nemen wij binnen 24 uur contact met u op.
Contactgegevens directie Avance Zorg
Prins Hendrikstraat 252
2497 AP HOEK VAN HOLLAND
Tel: 0174-288 992
Email: info@avancezorg.nl
Klachtenbehandeling door de klachtenfunctionaris
Komt u er niet samen met ons uit of weet u niet hoe u uw onvrede bespreekbaar moet maken met ons? Dan kunt u naar onze onafhankelijke klachtenfunctionaris “De Geschillencommissie”. Deze helpt u om samen met ons een oplossing te vinden. De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk.
U kunt uw klacht:
- Indienen via de website: https://www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing/
- Telefonisch melden en/of vragen stellen via:
070 – 310 53 10
Laatst gewijzigd op 1 januari 2023.