Klachtenreglement

Klachtenreglement


samen werken we aan verbetering van de zorg

Klachtenprocedure

De medewerkers van Avance Zorg doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat iemand niet tevreden is. Het is belangrijk dat u uw onvrede uit, dat komt onze zorgverlening alleen maar ten goede.

Wat kunt u doen?

U kunt uw vraag, klacht of ongenoegen het beste kwijt bij de bron, namelijk de zorgverlener. Bent u van mening dat uw vraag, klacht of ongenoegen na dit gesprek niet adequaat is opgepakt en/ of afgehandeld, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken aan de directie. Ook kunt u uiteraard telefonisch contact opnemen met ons. 
Wij streven ernaar om u binnen twee weken antwoord te geven om vervolgens met u tot een oplossing te komen. Bij dringende klachten nemen wij binnen 24 uur contact met u op.

Contactgegevens directie Avance Zorg
Prins Hendrikstraat 252
2497 AP HOEK VAN HOLLAND
Tel: 0174-288 992
Email: info@avancezorg.nl    

Klachtenbehandeling door de klachtenfunctionaris
Komt u er niet samen met ons uit of weet u niet hoe u uw onvrede bespreekbaar moet maken met ons? Dan kunt u naar onze onafhankelijke klachtenfunctionaris “De Geschillencommissie”. Deze helpt u om samen met ons een oplossing te vinden. De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk. 

U kunt uw klacht:
- Indienen via de website: https://www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing/
- Telefonisch melden en/of vragen stellen via: 070 – 310 53 10

Laatst gewijzigd op 1 januari 2023.
Share by: